Geen producten (0)

Veel gestelde vragen

Algemeen

  • Wie is Get Your Art?
    Get Your Art is dé online webshop waar je voor een betaalbare prijs mooie kunst aan de muur kunt kopen.
  • Hoe kunnen jullie kunst zo goedkoop leveren?
    Get Your Art opereert geheel online en kan om deze reden de kosten tot een minimum beperken. Wij werken met een klein team en gaan zeer efficiënt te werk. Doordat wij de kunst direct bij onze leveranciers inkopen, blijft ons voorraadbeheer laag en kunnen wij scherpe prijzen hanteren.
  • Beschikken jullie over een showroom?
    Get Your Art opereert geheel online en heeft daardoor geen showroom. Wij proberen u zo uitgebreid mogelijk te informeren met foto’s en belangrijke informatie over een betreffend product. Heeft u vragen over een product, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst via onze service pagina.

Bestellen & Betalen

  • Hoe bestel ik iets bij Get Your Art?
    Een artikel bestellen bij Get Your Art is heel eenvoudig en werkt als volgt:
        - Zoek het artikel dat u wilt kopen en leg deze in de winkelwagen
        - Wilt u meerdere artikelen bestellen? Klik links onderaan de pagina op ‘Verder winkelen'
        - Wanneer u direct wilt bestellen, kunt u rechts onderaan klikken op ‘Klantgegevens’
        - Selecteer de gewenste betaalmethode en vul uw klantgegevens in
        - Controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld
        - Rond de bestelling af door rechts onderaan op ‘Afrekenen’ te klikken

Verzending & Levering

  • Hoe kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Wanneer u het bestelproces doorloopt, kunt u zelf bij het invullen van uw klantgegevens het afleveradres wijzigen. Zet hiervoor het vinkje bij ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’ uit en vul het gewenste adres in waarop u de bestelling wilt ontvangen.
  • Kan ik mijn bestelde artikelen afhalen?
    Helaas is het niet mogelijk om bestelde artikelen af te halen bij ons.

Retourneren

  • Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
    Wanneer u één of meerdere artikelen wilt retourneren, dient u de volgende stappen te doorlopen:
        - Ga naar onze service pagina
        - Vul uw persoonlijke gegevens in
        - Vul bij het onderwerp: ‘Retouraanvraag + Bestelkenmerk‘ in (deze vindt u in de bevestigingsmail welke u van ons heeft ontvangen)
        - Vul bij bericht de reden in van uw retouraanvraag
        - Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, geven wij akkoord per e-mail indien aan alle voorwaarden voldaan wordt.
        - Stuur het artikel (of de artikelen) naar ons op inclusief de geprinte bevestingsmail.
    Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Het duurt dan nog maximaal 3 werkdagen dat u uw geld terug gestort krijgt op uw bankrekening.
  • Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg, nadat ik een artikel geretourneerd heb?
    Wanneer we de retourzending in goede orde ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Het duurt dan nog maximaal 3 werkdagen dat u uw geld terug gestort krijgt op uw bankrekening.
  • Ontvang ik de verzendkosten van het geretourneerde artikel terug?
    U heeft geen verzendkosten betaald. Om deze reden zijn de kosten voor het retour sturen van een artikel voor eigen rekening.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.